Viata de camin – Part 2

Dragii mei cititori, asa cum va spuneam cu ceva timp in Viata de camin – Part 1, capitolul „Viata de camin” va fi structurat in mai multe parti. Daca in prima parte am vorbit despre petrecerile din camine care mie personal imi aduc aminte de vestitele majorate din clasele a 11a si a 12a, ei bine astazi vom discuta despre relatiile de prietenie care iau nastere in camin in cei 3-4 ani de studentie.

In primul rand, primele relatii de prietenie au loc intre colegii de camera. Fiecare student de anul 1 care urmeaza sa locuiasca in camin isi pune intrebari: „Oare cum o sa fie cu ei?”, „Or fi betivi?”, „O sa ma tina toata noaptea treaz?”, „O sa pot lasa banii in camera?”. Ei bine dragilor, eu va spun ca prima mea intrebare pe care mi-am pus-o in ceea ce il priveste pe colegul meu de camera a fost: „Ba, oare o fi gay?!”. Da, stiu, pare amuzanta si in acelasi timp exagerata intrebarea mea, dar pur si simplu nu m-as vedea impartind camera cu unul caruia ii plac gaurile negre.

Colegii de camera vor deveni fratii nostrii, respectiv surorile noastre, pe care trebuie sa ii respectam si in care putem avea incredere. Sentimentul trebuie sa fie insa reciproc. Nu trebuie sa ne fie teama sa lasam 100 de lei pe noptiera pentru ca o sa mi-i ia colegul sau o sa spuna ca probabil i-a furat cineva cat a fost sa arunce gunoiul.

In al doilea rand, relatiile de prietenie in camine iau nastere pe palier, la o „tigare”. Fumatul pe palier este una din cele mai productive metode de a-ti face prieteni noi, de a afla vremea in diferite zone ale tarii sau chiar de a invata unele cuvinte noi, pe care le poti folosi in a face misto de colegi. Tot la tigara poti sa afli si cele mai noi detalii despre ce petreceri mai urmeaza sa se faca sau despre ce zgomote ciudate s-au mai auzit din unele camere.

In al treilea rand si ultimul, relatiile de prietenie se mai pot realiza si atunci cand se intampla vreo problema. De exemplu: inundatii, caderi de curent, etc. Eu imi aduc aminte cu bucurie de primele mele saptamani in camin, cand am fost inundat de vecinii de deasupra. In loc sa ne certam si sa facem scandal, le-am oferit o mana de ajutor cu lacul din camera lor care se prelingea in camera mea si asa am cunoscut aproape un palier intreg.

Un lucru pe care l-am realizat in acesti 3 ani de cand stau in camin este faptul ca, atunci cand cineva termina fie ca ti-e prieten, fie ca il cunosti pentru ca era tipul care dadea muzica la maximum la 4 dimineata, fie ca era tipa care iti rupea gatul cand trecea pe palier, simti asa, un sentiment de nostalgie. Asa ca bucurati-va de prietenii si de persoanele din camin pe care le cunoasteti chiar daca unii va innebunesc cu Salam la ora 3 dimineata, pentru ca va va fi dor peste ceva timp de acesti ani petrecuti la camin.


Lasă un comentariu