Viața la Braşov

Da, ştiu.. Am promis ca voi fi activ şi nu am fost. Asta pentru că am trecut printr-o perioadă de schimbări. Mai pe scurt, am fost acceptat într-un program de internship în Braşov. Ei bine, viața la Braşov îmi prieşte maxim, cum de altfel mă şi aşteptam. Aer curat, accent ardelenesc, ciorbă de fasole cu ciolan in pită, coaste la grătar şi fete faine că doar no, nu aveam cum să trec cu vederea acest aspect. De asemenea, acest oraş minunat mă face să mă simt uneori ca în Los Angeles-habar n-am cum e acolo, dar eu aşa mă simt ( numele oraşului fiind scris cu litere mari, albe în genul celor folosite pe muntele Santa Monica, acolo unde este scris: Hollywood). 

Lucrez de aproape 2 luni aici. Pot să spun că această experiență m-a maturizat şi m-a făcut să văd altfel lucrurile. Am devenit mai responsabil şi mai implicat. Îmi place să îmi caut tot timpul ceva de făcut atunci când nu am task-uri de îndeplinit( cum ar fi să scriu pe blog) şi îmi place să ştiu că am muncit pentru salariu şi că nu am pierdut timpul aiurea.

Despre viața mea în afara serviciului pot să vă spun atât: stau în chirie, îmi spăl singur hainele, îmi fac singur de mâncare şi îmi fac singur curățenie. Încep, încet, încet, să mă pregătesc pentru ceea ce va urma dupa terminarea facultății, atunci când voi fi pe cont propriu. Am început cu dreptul.

Până data viitoare, rămâneți cu bine prieteni dragi!


Lasă un comentariu